Wiek: 32 Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 117 Skąd: Podhale
GrawiPoints: 134
Wysłany: |10 Maj 2010|, 2010 15:23 Najlepszy film
No właśnie. Jaki jest według was najlepszy film jaki oglądaliście? Który odzwierciedla waszą duszę i z którym się utożsamiacie. Dla mnie wybór jest prosty. "Podziemny Krąg" film który pokazuje świat takim jest i jakim powinien być. Świetny jest też jeszcze "Avatar" który wciska fotel ze swoimi świetnymi efektami specjalnymi.
Dołączyła: 09 Maj 2010 Posty: 121 Skąd: Oława/Wrocław
GrawiPoints: 130
Wysłany: |10 Maj 2010|, 2010 17:43
Pozwolę sobie skopiować moją wypowiedź z innego forum, ponieważ za dużo pisania po raz drugi. ; d
Heh, ja oglądam ogólnie dużo filmów, a ostatnio oglądałam, hmmm...
"Szósty zmysł" i w sumie najbardziej podobała mi się końcówka. ^^
Krótki opis:
Kod:
"Szósty zmysł" jest filmem psychologicznym. Bruce Willis wciela się w rolę lekarza psychiatry, Crowe'a. Któregoś dnia zostaje postrzelony przez jednego ze swoich pacjentów, który następnie odbiera sobie życie. Od tej pory Crow ma problemy w domu, żona zachowuje się jakby go nie było, a on sam nie potrafi do niej dotrzeć. W końcu lekarz sam zaczyna popadać w depresję. Obserwując ośmioletniego chłopca Cole Sear'a, Crowe dowiaduje się, że chłopiec posiada szósty zmysł. Widzi i słyszy umarłych. Cole jest niezwykle jak na swój wiek rozwinięty. Lekarz postanawia mu pomóc. Czy szósty zmysł jest wyjątkowym darem, czy tragedią?
I "Unborn/Nienarodzony" - horror, który mi się podobał, aczkolwiek myślałam cały czas, że coś z lustra wyskoczy a tu nic. x DD
I tutaj także krótki opis filmu:
Kod:
Dusza małego żydowskiego chłopca, który został spalony żywcem podczas holocaustu nawiedza młodą dziewczynę. Duch ów nie może zaznać wiecznego spokoju w związku z tym szuka nowego ciała w którym by mógł rzamieszkaćr1;. Los skierował go do Casey Beldon (Odette Yustman). Jedynym sposobem na pozbycie się natrętnej duszy są egzorcyzmy. Muszą one jednak być odprawione przez katolickiego księdza i żydowskiego rabina.
I 1,2,3 część "Oszukać Przeznaczenie", na 4 miałam jechać do kina, ale jednak ściągnę z neta. : P
Wieczór kawalerski - cacy.
Kac Vegas - Haha, prze ch*j film. : )
18 letnia dziewica - ekhm. x D
Juno - spoko filmik.
American Pie - bez wątpienia genialny na swój sposób. ^^
Pociąg z forsą - też mi się podobał.
Ojciec Chrzestny - klasyk. x D
Babilon - fajne.
Włoska Robota Armagedon - świetne. : D
Dzień Niepodległości - świetne.
Wanted - takie sobie. : P
Jestem Legendą - fajne. : P
Obcy - akurat dla mnie taki przeciętny no ale jak ktoś lubi tego typu filmy to zachęcam, bo jakiś najgorszy nie jest. ^^
Ostatni dom po lewej stronie - Fajny filmik, ale nie jest lekki. x D
Wzgórza mają oczy - ooo tak. ; ) Film zaje2bisty. ; ]
Efekt Motyla - nieźle wciąga. Mama mi powiedziała, że jestem nienormalna, że takie coś oglądam. ^^ Nie ma to jak wsparcie rodziny. x D
Martrys - film, który hmm, że tak to ujmę mnie ruszył... Niby nie aż taki straszny, a jednak nie oglądałam nigdy filmu tego typu. Jakby nie patrzeć drastyczny.
Nieodebrane połączenie - hmmm godny uwagi.
Gladiator - fajny. : P
Pasja - mocny film... Nawet bardzo...
9 kompania - miodzio.
Helikopter w ogniu - miodzio.
Czas Surferów
Poranek kojota
JOB
Psy
Demony wojny
U pana Boga w ogródku
Dzień Świra
No i te ostatnie 7 - dobre bo Polskie. ; )
A z seriali to:
* "BrzydUla" - oglądałam każdy odcinek. ^^ I oglądam dalej. : P Na płytach mam wszystkie odc. : )
* "39 i pół" - dopiero od 2 sezonu oglądałam, bo pierwszy wydawał mi się nudny. x D No i teraz dalej oglądam.
* "Skazany na śmierć" - jakbym mogła o tym zapomnieć. Oglądam ten serial od 1 sezonu, niektóre odcinki opuściłam gdy były emitowane w TV, ale później nadrabiałam "Odcinkami Online", teraz jestem na 6 odc z 4 sezonu. : P
* "Magda M." - serial, który znam na pamięć, wszystkie sezony, niestety już go nie ma w TV, a szkoda, bo to był jeden z najlepszych TVN'owskich.
* "Twarzą w twarz" - też na pamięć znam. x D I też już go nie ma w TV, miał być 3 sezon, ale z tego co słyszałam, nie będzie bo mała oglądalność była czy coś...
Ok, więcej teraz nie mam czasu. ^^
I nie myślcie sobie tylko, że jakaś nienormalna jestem. : P Po prostu lubię oglądać filmy. ; )
I wczoraj jeszcze oglądałam "Ciacho" : D Głupi film, dużo śmiechu miałam przy oglądaniu - no ale chyba o to chodziło. ; P
Gran Torino
Milion dolar baby(za wszelką cenę)
8 mile
Kuloodporni
Friday(z Ice Cube'm)
300
Chłopcy z ferajny, Ojciec Chrzestny i American Gangster(tematyka mafijna)
W pogoni za szczęściem
Zielona mila
Jestem legendą
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum